torsdag 19 mars 2009

Flygbiljetter till Taiwan!

Det är dags att boka flygbiljetter nu.
Resebyrån kan ordna biljetter Arlanda-Taipei för ca 9000kr, Köpenhamn-Taipei för 9.800. Båda dessa mellanlandar i Hong kong och det kostar bara lite extra om man vill vara kvar där någon dag. Från Taipei kan man sedan ta snabbtåg till tävlingsplatsen på 1½ timme. Det behövs inget visum för att stanna i Hong kong och inte heller i Taiwan om man stannar kortare tid än 2 veckor. Visum för längre tid i Taiwan löses på flygplatsen vid landning.
Jag och två till tänker åka Köpenhamn-Taiwan-Kambodja för 10.800. Vi tänkte stanna i Kambodja en vecka på vägen hem.
Nu undrar jag: hur vill du åka? Från Stockholm eller Köpenhamn? Vill ni stanna till i Hong Kong eller Kambodja på vägen hem?
Det blir både billigare och roligare om vi åker i grupp. Jag har tittat på tider runt 12/7-26/7.
Vi måste vara på tävlingsplatsen 16/7-19/7.

Vill du själv beställa en biljett så maila mig så att jag vet. E-mail: looma5@yahoo.se
Det blir svårt att få tag på billigare biljetter och priserna stiger varje dag.
Jag behöver veta hur ni vill åka senast fredag.
Vill ni själva kontakta samma resebyrå som jag har gjort så ring Travel zone i Malmö 040-303099. Säg att du paddlar drakbåt så vet hon vad det är som gäller. Mailadressen är info@travelzone.se

Ha det bäst!!/ Karin Pantzar 0705-162988

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar